Vi er kun en drøm

Jeg har altid en saks liggende ved min side, når jeg skal sove, så jeg kan klippe mine drømme over, inden de bliver for uhyggelige. Det er netop, hvad drømmen om dig og os er. Uhyggelig. Uhyggelig virkelig. I mine drømme forenes vi og smelter sammen til en. Du er en del af mig og jeg af dig. Vi er hinandens refleksion. Jeg drukner i dine øjne, og jeg falder dybt. Ind i dig. Ind i mig. Ind i os. Vi er bundet sammen af en usynlig tråd, der ikke kan brydes. Jeg er din. Du er min. Vi er hinandens. 

Men det er kun en drøm. VI er kun en drøm. Det skræmmer mig, at jeg ikke klipper drømmen over, for den er uhyggelig. Uhyggelig virkelig. Men den er også smuk. Uhyggelig smuk.
Jeg jagter drømmen om os, men vi bliver fanget i et virvar af store øjne, der stirrer intenst, og vi bliver små og forsvinder væk fra hinanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar